Svärfars

Denna dagen har spenderats med svärmor=)
Vi har shoppat tyg, kläder till lilleman och så har vi sytt gardiner till deras nybyggda underbara stuga.
Hann även med att hjälpa dom att flytta lite böcker och porslin.
Tog lite bilder för att visa så fint svärfar har byggt!
Köket som snart är klart, gillar den svarta fogen till det vita.

Snygg lampa ovanför köksön  Denna diskho vill jag oxå ha om jag får göra om köket snart för min älskling=)
Farmor och Jack, lika energiska båda två!!
Måste säga att man blir duktigt sugen på att själv få bygga sitt hus och välja varenda lilla detalj själv. Så underbart roligt men oxå jobbigt. Det kliade i mina fingrar att få göra deras gård. Alla nya planteringar som ska göras. Så kul!!!
Planera och göra allt från grunden själv, att få det precis som man vill ha det. Åhhh...jag drömmer!

Kommentarer
Postat av: maria

Vad fint kök dom byggt!! Du måste ta med mig dit så jag får se hela bygget=)

2009-07-08 @ 22:29:54
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, tänk vilken dröm att få bygga nåt helt eget!

Vinner vi mycket pengar (troligt!!..men ändå!) ska jag absolut både rita och bygga nåt eget!

Visst är det härligt att drömma lite ;-)

Kram!

2009-07-15 @ 19:38:17
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0