STEN

Idag har vi hunnit med massor. Jag har storstädat hela huset,tvättat, manglat och hängt in tvätt. Sambon har fixat nya poolen och Jack har varit ute hela dagen och hjälp pappa=)
Vid 14 åkte vi till Byggmax och köpte en massa sten. Nu var det dax att ta tag i gården på allvar och inte spara allt tills David har semester. Så sagt och gjort vi lånade en släp och åkte iväg och hem kom vi fattigare men rika på sten=)

Det gamla ska först bort och vidrigt var det, fullt av myror.
Våra kära grannar kom ut när vi skulle börja och tog fram en låda leksaker och tog med sig Jack  hem=)
Väldigt uppskattat för man hinner en himla massa mer om man får vara ifred. Så han var där och lekte och åt popcorn och drack läsk medan vi fixade och donade. Man är inte alls bortskämd med barnvakt så det kändes riktigt bra.
Så tusen tack kära grannar=)
Så här fint ser det numera ut. Fattas en rad med mindre sten som ska sitta på kanten av dom grå stenarna. Men det får bli en annan dag då kärleken min börjar vara lite sliten. Känns bra då man börjar få det lite mera som man vill ha det.
Nu väntar jag 3 små damer som ska nattgästa hos oss för imorgon bär det av till Ikea igen!!!!
Ska bli så trevligt fast jag nyss varit där men alltid hittar man något.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fint det blir!!! Shoppa loss imorgon nu=)

Kram

2009-07-05 @ 20:56:08
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therése

Kul att fixa och få fint i trädgården :-)



Åh, så härligt med en liten tripp till Ikea!

Hoppas ni får en trevlig dag där ;-)

Kram Therése



Förresten så hamnar jag rätt nu när jag klickar mig hit från din kommentar hos mig!

Har du kunnat fixa till det?

Kram!

2009-07-06 @ 00:51:34
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

SVAR: Åh Tackar tackar ^^ roligt att höra, nu blev jag glad :)



allt bra med dig?

2009-07-06 @ 17:12:41
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0