Ny hylla=)

Maria kom förbi en sväng idag så vi tog en runda på lite möbelhus. Behöver en ny hatthylla då den gamla rasa ner när elektrikern´va här.
Jag kom på mig själv varför jag så sällan är på möbelhus, då det finns hur mycket som helst jag vill ha så det blir jobbigt!
Men ingen hatthylla blev det men denna underbara sak!

Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på den än men det brukar lösa sig.
Sen hittade jag hyllor till lilleman´s rum. Nu har han gröna Lack hyllor från Ikea men dom är helt värdelösa för så fort man ställer något på dom så börjar dom luta!
 Dom 2 gröna skulle passa fint i hans rum.

Självklart hittade jag ett nytt köksbord som jag VILL ha!
Sååå snyggt, men prislappen var inte lika trevlig, 7000:-. Inget min kära var  så intresserad av.
Vad är det när man bara vill ha nytt hela tiden?? Ger sådan tillfredsställelse.........

Kommentarer
Postat av: Frida

Grymt fin hylla påminner om en stringhylla ju!

Hyllorna till Jacks rum måste du bara köpa

2009-07-03 @ 15:51:54
Postat av: Therése

Håller med dig...Lack-hyllorna är precis värdelösa!

Och svåra att sätt upp också, Thomas bara totalvägrar sätta upp några såna mer.

Hade rätt många på förra stället vi bodde på, men nu får dom ligga på vinden å skräpa ;-)



Men dom här hyllorna var ju jättefina

(hoppas uppsättningen funkar bättre på dessa)

Skulle passa jättefint i min lilleman´s rum också :-)

Kram Therése

2009-07-03 @ 16:27:00
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Maria

Din hylla blev SÅ himla snygg!!! Ett super bra köp=)

kram

2009-07-03 @ 21:24:21
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0