Kalas

Idag har vi varit på kalas hos 30 åringen=) Åh vilket kalas det fika bordet var inte att leka med. Maria hade nog bakat för ett helt år. Allt var som vanligt supergott, eller nästan....kunde givetvis inte smaka av alla sorter!
Vädret var kalas och barnen sprang runt som vildar och skrattade och mådde gott=)

Resten av dagen har det inte hänt så mycket. David grillade en massa god mat till middag som serverades tillsammans med ett gott glas vin.
En hejare på att grilla är min kärlek=)

Var bara tvungen att fota lite mera i trädgården, är ju bara så härligt vackert när allt börjar slå ut!

Mina underbara liljor

       
Ranukkeln´har slagit ut. Den är så vacker men jag hade hoppats på att det skulle vara större blommor på den.
Måste passa på att gratta min lillasyster på deras bröllopsdag=)
                                         



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad härligt med ranunkel blommor=) Du måste plocka in lite om det kommer fler!!

Kramen

2009-07-30 @ 20:52:47
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, visst längtar man när man ser grejerna. Men mest av allt längtar jag till att slippa vara gravid. Det är verkligen inte min grej! Önskar man kunde köpa barn på postorder. Perfekt. Då får man dom hem exakt det datumet man vill. Fast det kanske inte skulle funka så bra heller. Men man kan ju önska.. =)

2009-07-30 @ 22:44:01
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mycke!

2009-07-31 @ 00:23:36
Postat av: Therése

Du har alltid så fina blommor i din trädgård!

Är det den vita som heter Ranukkel?

Den var verkligen kanonfin!



Va skönt att du har en egen grillmästare hemma ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-07-31 @ 16:29:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0