Hemma igen=)

Nu var denna semester tripp över......
Vi har haft det riktigt bra och hunnit med en hel del.
Barnen har badat, lekt och stojat massor.
Besök på tivoli med karuseller och hoppborgar, lek på Nimbus värld, bad på äventyrsbadet och inte att förglömma ett snabbt dopp i havet. Ska tilläggas att det var inte varmt i vattnet så för mig blev det inget dopp=)

Massa bilder kommer här på vad vi haft för oss=)
          

Killarna fixar middag=)

Kallt kvällsdopp i havet!
Mys med hjärtat   Frulktstund behövs efter all lek=)


                                               KÄRLEK
         

Vi hann även med ett besök hos min Faster med familj. Så trevligt att träffas, synd bara att det inte blir så ofta.
Hon har en helt otroligt fin trädgård med massor av vackra blommor och dekorationer så jag vaar bara tvungen att fota lite av allt som fanns.
      


Så har vi haft det=)
Men nu är det verkligheten igen=) en massa tvätt att ta hand om och en igenvuxen trädgård hade vi som väntade när vi kom hem.
Så här har det trimmats och klippts gräs idag och så har jag lagt sten och barkmull runt våra pallkragar. Vart riktigt nöjd med resultatet fast nu är jag helt slut så bilder på det kommer imorgon. Nu måste jag ju läsa ikapp på lite bloggar då jag inte hunnit på länge nu=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka massa fina bilder det blev, ni ser ut att ha haft det helt underbart! Synd bara att de inte blev så mycket sol... Tycker att vi kan ta en tripp till Luleå så jag får följa med oxå....

Till helgen kommer solen att skina hela dagar å kvällar då vi åker.. Kram å ses imorgon!

2009-07-27 @ 22:54:14

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0