Denna dag

har det inte hänt så värst mycket!
Varit förbi lite gamla vänner på förmiddagen och så en sväng på stan för att inhandla en liten present till en liten tjej.
Haft middags främmande och sedan har jag sorterat lite grejer, ska nämligen för första gången på loppis och sälja saker. Hoppas verkligen att det kommer folk så man får lite mindre att ta med sig hem.
Ganska bra ide´egentligen då man  har så mycket som bara ligger hemma och skräpar till ingen nytta.
Hoppas någon annan tycker om lite av grejerna.
Efter loppisen  är vi bjudna på middag hos stora syster så vi blir kvar där till måndag, hur skönt är det inte med semester då man kan göra som man vill och inte behöver bry sig om vilken dag det  är=)
Skulle kunna vänja mig vid detta=)
Nu ska vi packa in i bilen och sedan slappa för jag tror det blir en lååång dag i morgon!
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: maria

Lycka till imorgon!!=)

Hälsa alla!!

kram

2009-07-11 @ 20:57:44
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Kul att du kikade in hos mig. Vilken mysig blogg du har. Lycka till imorgon på loppisen/mvh Mia

2009-07-11 @ 22:24:41
URL: http://smaunderverk.blogspot.com
Postat av: Inspirera Mera

Hoppas det gick bra på loppisen.

Kram Sandra

2009-07-13 @ 15:49:56
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Amanda

Hej! Vilken fin Blogg du har :) lovade ju att kika in och det kommer jag definitivt göra fler gånger.

Ha de så bra! Kram

2009-07-13 @ 19:07:31

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0