Tapetsering

Fick en snille igår och frågade om lilleman ville byta rum....
sagt och gjort!
Killen ropade glatt att vi skulle komma ner en stund
senare för en överasskning :)
Killen hade flyttat i stort sett allt han fixade att flytta och
han var alldeles svettig!
Överlycklig och speedad var han så jag lovade att vi
skulle åka och köpa tapeter till en fondvägg i morse.
Så vi åkte iväg och jag fyndade tapeter från Ferm Living
149 kr rullen...inte illa!

Så nu sitter de på väggen och vi har stökat i hans rum
hela kvällen men tyvärr så måste han ju få sova nån gång
så det sista får göras i morgon.
Fin Fina tavlan från IsaForm måste ju få komma upp på
väggen :)

Hittade även en tapet till köket som jag nog måste
beställa. Har verkligen fått göra om dille....
skulle vilja tapetsera om lite överallt och oxå gärna handla
lite nya möbler...tror tyvärr inte att min sambo delar min
entusiasm......
Men en liten tapet till köket ska jag kanske lyckas med.

Nu blir det lite slappa i soffan innan sängen väntar!

Ha det


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bilder!! :)

2011-03-25 @ 20:58:38
URL: http://ostor.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0