Städkärring

Det är vad jag känner mig som.....
näe men köket var i behov av ordentlig stor städning.
Så efter att jag lämnat lilleman på dagis och jag o Sally gått
morgonprommisen så blev det hem och städa!
På tal om promenad...någon som haft problem med fogarna under
graviditeten?? Hur länge efteråt kan man känna av dem?
Vissa dagar känner jag knappt av det men idag efter prommisen
så var det INTE skönt att gå den lilla promenaden till dagis.
Jag som har längtat grymt efter att kunna vara ute och gå igen och
så gör det så jäkla ont!

Nog om det.
Nu sitter jag med en efterlängtad kopp kaffe, Sally sussar så söt
och Jack är ute och leker.



Laddad & klar för att ge mig en stunds njutning.



Lilla Hjärtat som bara skämmer bort oss med att vara
världens nöjdaste lilla bebbe :)
Hon sover som en pärla på nätterna åt sista gången vid 20
igår kväll och sedan åt hon inte förrän 03.40 och somnade
sedan om till drygt 7 i morse.
Det är verkligen jobbigt att ha en liten bebis igen :)

Funderar om jag ska gå lös med slippapper i köket ikväll,
beställde en fin fin tapet igår som kommer ev torsdag
och då måste väggen vara redo så sambon inte kan komma undan!
Har tyvärr kommit in i världens göra om il.....hittar hela tiden en
massa nya saker som jag skulle vilja ha!
Synd bara att pengarna inte räcker till!

Näe nu ska jag återgå till kaffet

Ha det


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ser så skönt att mysa i vagen . Det var ju så många år sen jag hade en liten . längar till den tiden ibland .

2011-03-29 @ 14:32:23

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0