Fix & Trix

Har stökat i killens rum idag och det börjar ta sig.
Måste köpa en hylla för allt hans lego men det får
bli på måndag. Tror jag ska köpa en från Mio bara jag
kan bestämma vilken färg.


    

Finfina tavlan från IsaForm fick hänga ovanför sängen :)



Kabelhärvan i hörnet ska gömmas i en låda vid taket snarast!!




      

Nu fattas bara gardiner och så är jag sugen på nya
knoppar till garderoben.

Killen är nöjd med sitt rum och känner sig såå stor
som fått byta rum!

Nu till något helt annat!
Beställde kläder från Villervalla innan lillan föddes
och då följde det med en mössa.
Var ju tvungen att testa den på henne och jag tycker bara
att hon är världens sötaste med den på men min
sambo håller inte riktigt med.




Men visst e hon väl ändå lite söt ??

Nu blir det middag

Ha det


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev så fint!!! :) klart hon är super fin i sin mössa lilltjejen!! Kram på dig

2011-03-27 @ 07:38:44
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Vad kul att höra från dig igen:-)

Vad fint du gjort i sonens rum. Gillade tapeten skarpt!

Å visst är hon söt!!



Hoppas du har en fin sommartidssöndag!



Kram

2011-03-27 @ 14:51:46
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina detaljer <3 <3 Å njut av att lillan är så nöjd å snäll!!! Tuppen är av märket different desig, finns lite varstans, village har dessutom en liknande skapelse tror jag... Kram!

2011-03-29 @ 18:50:20
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0