Strumpan är 5 månader

Tiden fortsätter springa iväg och lillan har hunnit bli 5 månader!!
Det är inte klokt snart springer hon juh!
En dag när vi varit på stranden säger Jack Jag har en lös tand
och jag tänkte...mmm visst!
Men jag frågade om jag fick känna och visst den är LÖS!!
Gud jag fick en klump i magen min lilla kille börjar verkligen
bli stor på allvar!
Kommer ju själv ihåg när jag tappade tänderna och hur spännande
det var och hur stor man kände sig!
Nu är det min sons tur :)

Annars har vi semester och bara har det bra och slappar
och tar dagen som den kommer.
David börjar om att jobba på måndag och ska jobba
2 veckor innan han är ledig 2 v igen och då ska
vi låna husvagn och åker till Piteå havsbad några dagar och
jag längtar!
Hoppas på strålande väder och varmt så vi får bada massor!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh! Husvagn. Kanske vi får haka på..? Jag har storkillarna då. :)

Kramen!

2011-07-13 @ 19:54:08
URL: http://ostor.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0