Slit

Herregud vad vi slitit i helgen!
Vår häck har vikit hädan och är nu ett minne blott.
Själv har jag ont i varenda liten del av kroppen, är inte
van den här sortens arbete alls.
Detta var inte mitt påhitt och jag har varit så emot det för
nu kan ALLA se in på vår gård.
Så sola blir det inte tal om på länge här hemma om ingen
vill se en blekfet 30 åring!

Men det kan nog kanske bli bra bara den växer som
attan.

Resten av kvällen ska spenderas i soffan.
Hoppas ni haft en trevligare helg än jag!


Kommentarer
Postat av: Anette

Då visar man dom att åtminstone en häck finns kvar å så lär dom sig att inte stirra in på någon annans tomt ;)

2011-04-17 @ 20:44:40
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0