Gäster & Cykling

Jag &  Sally fick följe till dagis och hämta lilleman.
Söta lilla Kendra & Kid



Jack tog sig genast an beskyddarrollen och skulle hålla
Kendra i handen :)

Vi gick hem direkt och dukade fram fika som gick hem hos
barnen, bullar, kolakakor o saft funkar väl alltid!



Snyggingen Kid fixade oxå bullen.



Kendra i full sjå med en kolakaka.



Jack som har kommit på att det är ganska kul att göra
grimaser på bild ångrade sig efter denna: Snälla Mamma
ta ett kort till :)



En smått galen unge, vilket stämmer ganska bra!

Efter middagen blev det som utlovat en cykeltur.
Lyckades få med mig honom Bergsbyn runt så vi slog
2 flugor i en smäll.
Han fick cykla och mamma motion, perfekt!



En mycket nöjd kille som lärt sig att komma igång
med cykeln själv!!

Så efter 2 långprommisar idag så ska jag med gott
samvete trycka en skål med glass ikväll och njuta.
Sambon sitter klistrad vid hockeyn så jag o glassen ska
se Criminal Minds!

Ha Det Gott


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0