Vilken Flopp

Efter jobb hela dagen, studsmatte hoppande med lilleman och
härlig promenad i det underbara vädret så häller jag upp
det ny inhandlade godiset...Polly summer edition..
Det gick inte hem här....smaker av jordgubbar och smultron kan
det verkligen bli fel??
Joo i det här fallet funkade inte men kanske är det inte så mycket
att sucka över...lite färre kalorier har väl inge dött av?!



Vilken (o)tur att den andra skålen har ett mycket godare
innehåll=)



Lite gott till Desperate behöver man!

När jag kom hem cyklande från jobbet hade käre sambon
startat grillen så det blev kycklingfile´så då passade jag på
att snöra ihop en sallad och en kall curry sås..mumma!
Har längtat efter sallad hela dagen så det kunde ju inte bli bättre!





Min hoppande älskling!

Medans jag sitter här så fick vi oväntat besök men när
jag tog upp kameran smet den rackar´n ut men fastnade på bild
gjorde han=)



Den vanligtvis så hatade katten blev genast snäll och rar!
Denna katt gillar verkligen att göra sina behov i vår carport...därav
det lilla hatet!
Men visst e han för söt!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Oj va gott de såg ut de där, som taget direkt ur en kokbok :)

2010-05-18 @ 21:17:13
Postat av: Åsa

Den där maten såg inte helt fel ut! :P

2010-05-18 @ 22:47:28
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

mmmm god mat!



Så polly har kommit med ny smak. Håller mig nog också till den gamla sorten polly. Där kan man verkligen föräta sig =)



Ser ut som ni har likadan studsmatta som oss, populär hos våra killar också.



Kram

2010-05-19 @ 11:41:18
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Min första kommentar försvann så jag testar igen (eller så får du dubbelt =)



mmm, den maten ser god ut.



Så polly har kommit med en ny smak. Håller mig nog också till den gamla. Den kan man verkligen äta massor av.



Ser ut som ni har likadan studsmatta som oss, populär hos våra små killar också.



kram Åsa

2010-05-19 @ 11:43:59
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: cecce

Vilka godsaker du bjuder på:-)

Polly summer edition har jag också testat men det var inget för mej. Däremot fanns det andra i familjen som gillade det!!



Katten är söt:-) Men jag kan gott förstå din irritation!



Kram

2010-05-19 @ 21:19:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tyckte att Polly summer var skitgoda. Tryckte snabbt ner en halv påse.......

2010-05-22 @ 20:25:15

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0