Saknar...

herregud att det är möjligt att sakna någon så mycket????
Min lille kille åkte till farmor o farfar igår för att idag
spendera hela dagen på Lycksele djurpark med kusinen Max!
Har nu våndats i flera veckor för detta att kunna släppa iväg
honom utan oss!!!
Nu räknar jag timmarna tills de sitter på bussen på väg hem igen..
till det trygga och jag kan hålla ett öga på honom!
Hade aldrig föreställt mig att det kunde vara så fruktansvärt
jobbigt att skicka iväg honom!?

Fick just ett samtal av käre sambon att HAN hade ringt
och allt gick hur bra som helst!
Har nämligen gett mig f-n på att inte ringa för då blir det bara
jobbigare men så visar det sig att han som tycker att jag är
världens HÖNS mamma själv har ringt!

Är det alltid lika jobbigt att låta någon annan ta hand om ens barn??

3h och 20 min kvar.............


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha ha exakt så kände jag när svea sov hos sin faster för någon vecka sen... å då var det minsann mannen som också ringde å frågade hur det gick! ;-P Kram till dig!

2010-05-22 @ 16:36:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Oj..så jobbigt!! Känner igen mej!

Men jag är säker på att han haft det hur bra som helst och att du fått hem en glad kille med massor att berätta:-)



Kramar

2010-05-23 @ 16:38:41
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, jag älskar glimtar från andras hem. Du har inte möjligtvis lust att bjuda på en bild eller två på ett arrangemang från ert hem? Nått på en hylla, vägg, bord eller en hörna/fönster som du är särskilt nöjd med? Vore såååå skoj! Kram

2010-05-23 @ 19:08:49
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0