Projekt påbörjat

Här hemma har vi varit effektiva i eftermiddag!
Hem efter jobbet för en snabb middag sedan åkte
jag och Jack till Jenny med familj för att hämta lite
underbara liljor som jag fick!

Grattis kära Jenny till de goda nyheterna idag!

Jack fick leka en stund och sedan järnet hem och
stoppa killen i säng.
Sambon stod  och tvättade taket när jag kom hem så
när lillhjärtat låg i säng skyndade jag mig ut för
andra varvet av olja på balkongen!

Ett tips till alla som behöver byta trall kolla om den
inte går att vända!
I vårt fall gick det men med mycket jobb men det
var det värt om man har stor balkong.
Man sparar mycket pengar!
Sambon har slipat upp den så nu är den nästan
som ny!
Nu har vi bara den nere kvar och där blir det helt
ny trall. Men det får vänta ett litet tag....





Så här ser taket ut i trappen innan första varvet!

& så här efter första varvet färg!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0