Pjuuhh...

Så nu kan man äntlingen pusta ut lite grann!
Har haft sjukt fullt upp och inget har blivit riktigt som
det var tänkt!
Igår tänkte jag mig hinna umgås, besöka Leos hinna hem och
städa och sedan fredagsmys i soffan med lilleman!
De 2 första sakerna hanns med och istället för att äta
ensamma då sambon var i väg på jobbjippo så bjöd
snälla Jenny hem oss på middag.
Efter middagen och mitt i kaffedrickandet så ringer kära
sambon och är på väg på akuten.
Han har kraschat med go karten och klämt tummen.
Som tur var fick lilleman stanna hos Jenny och jag åkte på lassa.
En rejält klämd tumme möttes jag av!
 En evig väntan senare och en gigantiskt inlindad ond tumme
så åkte vi och hämtade lilleman och sedan i säng.

& det var min målare det!!!
Jag är alldeles för höjdrädd så jag vågar mig inte på målar
projektet!

Dagen idag började med en mysig frukost och sedan
fick lilleman stanna hos morfar och vi åkte på stan för lite
ärenden....nu är kl drygt 20 så det drog ut lite på tiden!

Tur det är en ny dag imorgon så jag kanske hinner med lite
här hemma!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0