Bak

Blev så sugen då jag kollade Marias blogg på allt gott
fika så idag tog jag tag idet.
En passande dag för bakning har det varit och 2 små
hjälpredor har jag haft=)



Kan nämnas att en av dom tog detta på fullaste
allvar och inte var det min son inte!

  



Hallon & blåbärsmuffins men hallonfrosting men
frostingen blev alldeles för rinning!

Även långpannebullar och kolakakor hanns med!

   


Idag har vi haft ett besök av lillasyster och tjejerna
hela dagen!
Så trevligt att få besök och Jack har varit så nöjd
och de har sprungit runt och pussats och busat
hela dagen.



Gullungarna=)

Nu är dagens promenad avklarad och nu ska
jag se dokumentären på kanal 4 och säkert gråta
en skvätt!


Kommentarer
Postat av: Mt

Tjiho! Jag gissar att det är Fridas tösatroll, visst är ni medveten om hur jla lik Fanny hon är, jädrar!!!! Jag fick flashbacks från typ 1998 eller nåt sånt, hihi! Va himla jättefint ni gjort i Jacks rum förresten! Tusen Kramar Mt

2010-05-24 @ 23:19:49
Postat av: Sara - Thaison

Heej,

Vad kul att du hittade till min lilla blogg :) Tack så mycket för tipset på den kalla röran. Låter både enkelt och gott!



Vad mycket ni hann baka. Blir imponerad att man klarar av så mycket på en och samma gång. Jag känner mig nöjd om jag lyckas baka chokladbollar med kidsen,hahaha.



Njut av dagen!

2010-05-25 @ 07:21:12
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅH vad mumsigt det såg ut!! :))

2010-05-25 @ 21:42:21
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0