Tisdag 100126

Nu har veckan börjat igen och jag fick börja min arbetsvecka
med att vabba med lilleman.
Han har gråtit ett x antal gånger i natt och klagat att han
haft ont i handen.
Imorse klagade han på halsen och snoret rann och ögonen
var röda. Så jag vågade inte skicka honom på dagis.
Men i morrn så blir det tillbaka till verkligheten då han varit
ganska pigg idag!
Han ville gå ut på förmiddagen så vi klädde oss och gick
på gården men då frågar min gullunge om jag inte vill gå
en promenad med honom=)
Blir du glad då mamma?
Älskade lilla killen min, han vet nog om att jag tycker om
att promenera och jag blir impad av honom när vi är ute.
Han traskar på och långt med.
Blev ett stopp i pulkbacken där vi fick åka på rumpan...
sen blev det klättring i lite snöhögar.



En bild från söndagens skridskoåkning, jisses vad fort
det går att dom lär sig!



Hemma igen så satte vi igång en deg till semlor!
Nu har vi smakat dem och det var det sämsta reeceptet
hittills!!!
Blev alldeles för kompakta!!!!!



Gillar inte då det inte blir som man tänkt sig....!!

Resten av kvällen ska ägnas till att röja övervåningen
då jag ska ha tjejmiddag på lördag!


Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken liten snygg hockey spelare du har där ;-)

Hoppas han är piggare nu!!

Ha det så gott...Kram!

2010-01-26 @ 20:58:58
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Det är svårt det där...att veta hur sjuka de små egentligen är. Har varit hemma med barn ett antal gånger när de eg. varit ganska pigga. Men det är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Ni ser ut att ha haft en mysig dag!



Kramar!

2010-01-26 @ 21:05:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0