Onsdag 13 Januari

Denna dag har varit ungefär som alla andra
dagar.
Lämna på dagis, jobba, hämta på dagis mm.
Lilleman har fått sin andra dos av svininfluensan och
killen gör mamma stolt!
Inte ett knyst när ssk stack honom!!!!

Hem igen och käka middag och sen ringde jag snälla
pappa som kom hit och va med lilleman en stund
så jag och sambon kunde ta skotern´på en tur.
Super härligt men lite kallt blev det allt, nu sitter jag
med kramp i höger arn...hmm kanske dax att börja
träna då man känner av 1 h skoterkörning.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sjunka ihop
i soffan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom upp med han hit nästa gång ni vill ut vettja :-D

2010-01-13 @ 22:07:29
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Duktig han är! Vi måste även gå iväg och se till att Liten här hemma får sin andre... måste komma ihåg...



Tack för Dina fina värmande ord inne hos mig igår!



Varma kramar!

2010-01-14 @ 01:18:27
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du för din kommentar - värmer som alltid! Och härligt med en tur på sotern, men som du skriver första turerna brukar kännas i kroppen ;-P Så det är som det ska vara, gud så man längtar till vårvinterns skoterturer, klämmackor och fiske... KRAM!

2010-01-14 @ 10:58:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Hallå där...det var ett bra tag sen!

Har suttit och läst igen mig lite hos dig nu...och oj vad jag skulle vilja testa att åka skoter, verkar vara en häftig upplevelse!

Och riktigt snyggt köket blev då!! Usch vad avis blev jag nu ;-)



Har Maria tagit en paus i bloggandet förresten, såg att hon inte uppdaterat på ett tag!

Ha det så gott vännen..KRAM!

2010-01-14 @ 13:04:25
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Frida

onsdag den 14:e januari... konstigt för idag e de torsdag den 14:e januari...... :-)

Kram

2010-01-14 @ 16:24:17

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0