Onsdag 100127

Det blåser nästan storm ute och snön yr och jag
njuter av att ha denna joobbardag avklarad!
Inte mycket roligt med detta väder när man ska
åka från hus till hus och pulsa sig fram.
Det blir blött och kallt och får mig att starkt fundera
på min framtid, är detta det jag verkligen vill fortsätta med??
Tål att tänkas på då jag ännu har ganska många år till
att arbeta....





Tur att lite vårlökar kan muntra upp lite grann!!

Fyndade nya ramar på Maxi till halva priset så då fick
ekhyllan vi haft på väggen ge vika för dessa!
Funderar på att framkalla lite svartvita bilder och sätta in
men det får bli ett senare projekt!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Härligt med vårlökar, själv frossar jag i hyachinter nu. billiga efter julen, sedan jag bodde i bryssel är de lika mycket vårblomma som julblomma nämligen :-) Och i morgon ska jag försöka få tummen ur å baka semlor jag med, får hoppas det recept jag ska testa ger luftiga å fina bakverk... Kram kram i snöovädret!

2010-01-27 @ 21:00:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker att du ska ta tjänstledigt och prova i Handikappomsorgen! Bättre jobb finns inte!

2010-01-27 @ 21:19:14
Postat av: Åsa

Vad läckert det blev med vårlökarna i den där skålen.. eller vad man nu ska kalla den.. =)

Kram!

2010-01-27 @ 21:52:38
URL: http://ostor.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0