AJ AJ

Huua vaknade natten till igår av att ryggen gjorde ONT!!
& inte släppte det under dan hela utan det eskalerade hela
dagen.
Storasyster var här och masserade men tyvärr så hjälpte
det föga.
Varje ordentligt andetag gjorde ont!
Så i morde fanns det ingen återvändo var tvungen att
ringa någon som kan det här med ryggar!'
Fick en tid 13.25 och kvinnan i luren frågade om jag behövde
en massör eller kiropraktor på vilken jag var snabb att svara
att jag behöver nog bara en massör!
Till saken hör att jag är fullkomligt livrädd för sk kotknackare och
har aldrig ens övervägt tanken.
Så med hjärtat i halsgropen så satte jag mig i väntrummet
och det första som slår mig är- HJÄLP tänk om det är en man
som ska knåda min onda rygg......hjärtklappning!
Men det visade sig vara en kvinna...pust!
Hon han bara lägga händerna på ryggen för att konstatera
att detta kan jag inte hjälpa dig med!!1
FAN var det första jag tänkte på....vill inte att nån ska knäcka min
rygg.
Men tillslut var jag ju tvungen att bita ihop, kunde inte tänka
mig att gå hem och inte känna mig bättre.
Så in kom korknackaren och ja det var en Man!!
Efter många om och men så klarade jag av att slappna av
och han tryckte och det knakade och brakade.
Men det blev genast bättre omän jag känner mig fruktansvärt
öm och mör i hela kroppen!!
Så håll nu tummarna med mig att kotorna ligger kvar där de
ska för jag är inte så sugen på att uppleva det igen!"

Nu har jag gnällt av mig lite grann och det känna genast bättre!
Hoppas ni får en bra kväll=)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vars var det du gick? Är så skönt när det äntligen släpper även om det är otrevligt. Jag var till ostviks och knäckte till nacken en gång. Och det är lätt det otäckaste jag har gjort i hela mitt liv!

kram

2010-01-05 @ 20:22:52
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Fy tusan lider med dig, har själv en kotförskjutning sedan förlossningen med Luran som nu kommit tillbaka i slutet av denna grav - bara att leva med då den jag går hos inte behandlar en så här i slutet av graviditeten.. :-/ Längtar tills man är som människa i ryggen igen!!! Hoppas ömheten släpper å du får en fin kväll" Kram

2010-01-05 @ 20:42:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Oj oj oj...vilken pärs!! Stackare...

Har heller aldrig vågat gå till en kotknackare.Är rädd att det ska knaka och göra jätteont!

Duktigt av dej!

Men ibland har man inget val och det var ju tur du fick hjälp till slut. Hoppas du slipper gå dit igen!



Kramar

2010-01-05 @ 21:32:11
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men vad läskigt, fick du så ont över natten? Kan kotorna hoppa snett eller har du kännt av det ett tag?

Hoppas verkligen att kotknackaren fixade till det så du slipper gå dit igen. Ha en bra trettodagsafton. Kram Åsa

2010-01-05 @ 23:33:02
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: pysseliten

Ja det är ingen höjdare har varit med om det ett par gånger . Men oftas hjälper det med massage eller ett litet knäck fast det gör ont .

hoppas du är bättre idag . Ha en bra dag

2010-01-06 @ 09:54:15
Postat av: Mia

Var det en låsning eller?

2010-01-06 @ 16:45:48
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas du fått en bättre dag i dag, själv har jag ätit gott och umgåtts med familjen, så härligt. Nu sitte jag å virkar för fullt, mina förkulningsbaciller ersattes av virkbaciller, har inte virkat sedan jag gick i skolan, men attans så roligt, en mus är färdig och nu håller jag på med en bakelse :-) Hoppas du har en fin kväll. Kram!

2010-01-06 @ 22:09:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Kikar in och hoppas att ryggen är bättre!



kram

2010-01-09 @ 20:37:29
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0