Vinter

Jajamän, här har vi laddat för vintern idag. Lilleman har fått sig vinterkläder.
Tänkte vara ute i tid i år för i fjol så hann vi knappt vara med på alla overaller och då det känns viktigt att han ska ha bra och varma kläder så skyndade vii oss.
Killen ska ju kunna hänga med ut på skotern´även om det är kallt.
Alla som känner oss vet att vi älskar att vara ute med skotern då tiden och vädret tillåter=)

 Det fick bli en McKinley dress från InterSport.
Jättefin och så gillade jag färgerna. Så nu hoppas vi att denna är bra=)
Denna fina dress hängde nästan bredvid så vi kunde bara inte låta bli!



Supernice=)

Sitter just nu och ser dokumentären om Octomom!
Vet inte riktgt vad jag ska tycka om detta, men 14 barn??
Ingen ensam orkar väl med det och hur hinner man med varje barn som ändå har rätten att få tid med sina föräldrar/förälder?!
Varför vill man ta hand om 14 barn själva?
Vill man bevisa något?

Nu ska jag återgå till min kopp te med honung och hoppas att det lindrar min onda hals lite!
Hoppas alla får en bra kväll=)


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Vi har oxå inhandlat vinterkläder till våra pojkar..gäller att vara ute i tid även fast att det är nudd på sommar fortfarande!



Tänker oxå passa på att tipsa om 4st pågående tävlingar som har jag har i min blogg, alla med presentkort i potten från finfina barnbutiker! De står till höger på min sida..Kika gärna in :)



Ha en braig kväll!

2009-09-01 @ 22:23:01
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tant Ulrika

Vi har oxå inhandlat vinterkläder till våra pojkar..gäller att vara ute i tid även fast att det är nudd på sommar fortfarande!



Tänker oxå passa på att tipsa om 4st pågående tävlingar som har jag har i min blogg, alla med presentkort i potten från finfina barnbutiker! De står till höger på min sida..Kika gärna in :)



Ha en braig kväll!

2009-09-01 @ 22:24:34
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therése

Verkligen jättefina kläder du hittat till lille killen!

Såg också dokumentären om Octomom...och jag tror den kommer uppröra många!! (Iaf mig!)

Det är ju nåt som inte stämmer med denna mamman!!?

Och dom stora barnen verkade verkligen hata kamerateamet...slog och sparkade mot dom hela tiden, usch ja, det är bara sorgligt tycker jag!



Te och honung är gott för halsen, det har jag med kört hela kvällen ;-)

Kram Therése

2009-09-02 @ 00:00:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: maria

Så fina kläder=)

Stackare har du också börjat bli förkyld...verkar som att alla blir det!!

Ha en bra onsdag!

Kram

2009-09-02 @ 07:39:59
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad bra att du påminde mig, måste se över vad Luran kan ha i vinter, för snart får man ju ta fram skotern :-)))) En ny overall till dagis måste definitivt inhandlas, men jag tror att skoteroverallen var väl stor i fjol, så i år brö den vara perfekt. Har lyssnat på fröets hjärtljud i morse, så skönt, nu kan man slappna av när man vet att det tickar på där inne i magen. Nu är UL enbart skoj :-) Vi ska dock inte kolla kön denna gången, vi gjorde det med Luran, utan det får bli en överraskning! Önskar dig en fin dag, kram!

2009-09-02 @ 09:15:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hm.. jag tycker ibland att det är kämpigt att hinna ge mina tre ensamtid.. Nu kräver dom större inte det på samma sätt som förut men.. men 14.. neee..

Snygga kläder förresten!

Kram!

2009-09-02 @ 09:17:58
URL: http://ostor.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0