Söndag

Nu var då även denna helg snart förbi!
Känns jobbigt då min kära sambo åker bort på jobb i morgon bitti och ska vara borta 8 dagar.
Kommer att känna mig ensam!
Här skiner solen idag och det är så skönt i luften så man skulle kanske masa sig ut och försöka få lite friskluft. Kan ju kanske vara bra för min knäppa skalle som fortfarande gör sig alldeles för mycket påmind om dess närvaro!!
Nu vill jag känna mig som mitt gamla jag då jag vill göra saker hela tiden och orkar.....blev lite gnäll igen men kan bara in hjälpa....hatar att inte kämna mig fräsch!

Hoppas alla andra får en bra söndag i det soliga vädret=)

http://blogg.expressen.se/glasogonmode/entry.jsp?messid=508568
Bild lånad från google


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0