Middagen...

är nu avklarad och jag sitter och jäser i soffan med datorn i knäet.
I väntan på att maten ska sjunka ner och efterrätten intas så sitter jag samtidigt och lyssnar på allsång från övervåningen.
Jack och David sitter nämligen och ser Green Day på datorn uppe och lilleman älskar verkligen några av deras låter. Så nu sitter de tillsammans och sjunger;_ Why are you crying? ganska gulligt va´!?
Utimellan hör jag lilleman säga, Pappa jag hör ju inte datorn´=)

Idag serverades det pesto fyllda kycklingfileér inlindade i bacon och vitlökskroketter, tzatsiki och sallad.
Så gott, var evigheter sen jag gjorde det=)



Undrar om det int börjar bli dax att masa sig ur soffan och göra i ordning lite efterrätt....jopp det var nog det=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Maten såg inte dålig ut!!!

Ha en skön kväll nu!!!Kramen

2009-09-04 @ 19:16:09
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: anette

Åh så gott de lät, kan man få recept på kycklingen? älskar kyckling men börjar va lite less att göra samma varianter :)

2009-09-05 @ 17:57:25
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0