Med en längtan till julen....

Började vi morgonen i vårt hus, nämligen tomtegröt till brunch=)
Det var så gott och fick mig verkligen att längta till advent.
Förbokade igår 2 av årets Blossa glögg med smak av mandarin=)
Så det känns som vi är redo för julen....nästan.



På förmiddagen var vi ute och påtade på i trädgården, gräset blev klippt och en hel del blommor fick åka upp till skogen.
Så tog vi alla en tur till skogen och plockade en massa mossa så nu är jag förberedd för allt julpysslande. Bra att ha hemma för det är rätt så dyrt att köpa i affärn´!

En sväng på stan har vi oxå hunnit med, hade tänkt köpa ordet Kärlek i trä men alla var slut så nu är det bara att vänta 1 vecka. Men den som väntar på något gott..........
Kärlek har jag tänkt sätta ovanför alla ramar som sent igår kväll kom upp på väggen.



Vårt blonda yrväder var så klart med och " hjälpte " till på gården.
Hör och häpna men lillemans lockar har fallit offer för saxen ikväll.........
Men han blev så fin. Håret blev för långt och han tyckte bara att det var i vägen så nu har vi en korthårig kille här hemma=)






Kommentarer
Postat av: Maria

Åh har du klippt han nu....du måte ta ett kort på lilleman=)

2009-09-05 @ 20:33:51
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj, har lockarna åkt nu :-(

(Hans hår påminner väldigt mycket om min dotters hår när hon var i den åldern, lika lockigt)

Du får lägga ut en bild imorn, så vi får se hur stilig han blev, killen ;-)



Så gott med tomtegröt...faktiskt den enda gröten jag gillar!

KRAM!!

2009-09-05 @ 23:27:07
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0