Lördag

Hela dagen har spenderats med lillasyster och hennes familj=)
Tack snälla ni nu slapp jag va ensam hela lördagen, livet känns mycket lättare.
Barnen har busat så det stått härliga till hela dagen så killen somnade så snällt i kväll och mamman la sig direkt i soffan och avslutade en bok.
14 år till salu, en sann svensk historia skriven av Caroline Engvall.
En grym, hemsk bok, ja jag kan inte finna ord,man tror eller vill inte tro att sådant händer här i trygga Sverige.
Rekommenderar den verkligen!

Syrrans man passade alla barn en stund så vi kunde åka iväg och jag inhandlade lite presenter till Albins kalas i morgon.
Sen åkte vi hem och jag lagade tacogratäng till middag och självklart blev det efterrätt.
Leilas muffins med romerska bågar....min nya favorit.
Har lite svårt med efterrätter som är sliskiga så denna var utmärkt. Citron och apelsinskal i smeten tillsammans med romerska bågar mmmm=)



Hoppas alla får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Måste verkligen pröva dom där muffinsarna ;)

Vi syns imorgon!! Då blir det daimkaffe;-)

Kramen

2009-09-19 @ 21:49:28
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Mia

Såg gott ut det där!

2009-09-20 @ 17:34:23

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0