Kalas

Japp idag är det kalas som gäller för lilleman och jag kan lova att han längtar.
Det gör jag själv oxå, känns så spännande att se allt som Maria o Daniel har fixat innför Albins första kompis kalas.
Ska försöka ta mig ut i skogen idag och plocka lite ris, har inte kunnat släppa tanken på att få ihop en krans. Vill ha en som hänger på dörren och kanske sätta en belysning iden.
Tror att det skulle kunna vara ganska mysigt.



Vad tror ni, inte skulle väl denna vara helt fel att ha på dörren??
Hoppas alla får en bra söndag.


Kommentarer
Postat av: cecce

Jättefin krans! Hade jag gärna satt på min dörr!



Kramar!

2009-09-20 @ 13:04:18
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0