Fiasko

Är precis vad det blev av min tilltänkta krans med ljung!
Morr...blir inte glad då man lägger ner en massa tid på att pyssla med något och så blir resultatet inte vad man ville. Så jag sätter inte ens ut en bild på den.
Måste ha något mer stabilt som bas innan jag prövar igen, den blev så sladdrig!

Dagen spenderas hos mina systrar och kusinbarn idag, det är så skönt när barnen bara springer omkring och leker och man själv inte behöver göra så mycket.
Här luktar det mat så nu är det nog dax att sätta sig vid lunch bordet!


Kommentarer
Postat av: cecce

Usch..jag känner igen känslan. Ungefär som när jag bakat något och misslyckats. Har en bild i huvudet av hur det ska se ut sen blir resultatet något annat.

Blä!

På det igen! går säkert bättre nästa gång!



Kram

2009-09-18 @ 15:28:36
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: David V.

Då ska jag försöka komma i håg det nästa söndag:). Du kan ju påminna mig då och då. Ja visst är ett misslyckande jobbigt men du misslyckas väl sällan?

Kram!

2009-09-18 @ 15:59:08
URL: http://calypsobulbosa.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ståltråd istället för najtråd, eller ännu hellre en halmbas! Men en krans av grenar funkar okså, så ska du se att du även fårtill en ljugkrans. Själv är jag tokkär i de nätta enkla kransarna, har plockat nypon ikväll till mitt nästa kransprojekt :-) Kram kram

2009-09-18 @ 19:01:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0