Beslutsångest!!

Är något jag ofta lider av vid förändringar här hemma och hur jag ritktigt vill ha det. Så nu har jag bytt gardiner och kuddar igen i sovrummet.
Älskar verkligen tapeten i sovrummet men tycker det är lite jobbigt när man blir så låst vid en färg. Föreslog för älsklingen min för någon dag sen om vi kanske skulle tapetsera om, men det förslaget lär jag nog få vänta med ett tag för den togs INTE emot med ett leende=)

Nu fick mina ny gammal linne gardiner i turkost ta plats i fönstret igen. Dom passar verkligen mycket bättre nu sen vi målade fönstrena vita=)

 

   



   

Den rosa krukan är från Cult design och är en av mina favoriter i hemmet=)



Hjärtat ovanför sängen som ska påminna oss om Kärlek=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har ett sån fint sovrum vännen=)

Tycker att gardinerna passar alldeles utmärkt!!

Kram

2009-09-13 @ 20:55:19
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therése

Tycker att turkost är en sån fin färg!

Så kanonfint sovrum!!

Och du ska bara veta vad avis jag är på dina vita fönster!

Här hemma försöker jag som bäst dölja våra bruna (fula!!) fönster med gardiner som får hänga för på sidorna!

KRAM PÅ DIG!!

2009-09-14 @ 12:27:29
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så otroligt fint du har det, blir själv sugen på att damma av mina turkosa textiler och detaljer när jag ser hur fint de gör sig hos dig, men sparar nog efter jul å tar in det som accentfärg i vardagsrummet.



Ser att du är gräsänka med, så jobbig det måste vara, vi får hoppas veckan går snabbt! STOR kram

2009-09-15 @ 21:43:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0