Än växer det....

tomater på vår balkong=)
Dagens skörd blev 2 men några till är faktiskt på G!
Dom är verkligen supergoda, funkar faktiskt att äta dom som de är.



Hittade dessa fina krokar på Hemtrevnad för endast 20kr/st och kunde ju självklart inte låta bli=)
Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska placera dem ännu, men det brukar ju ge med sig=)

Just nu är älsklingen nere och målar tak för fullt i blivande torkrummet och även väggarna ska få sig en omgång=)
Ganska skönt måste jag säga då man inte behöver göra det själv=)



Fick en ide´när jag kom hem från jobbet idag som jag genast måste berätta för älsklingen min.
Tillägas bör att han gillar INTE när jag säger att jag fått en ide´!
Funderar allvarligt på att byta plats på möblerna i vardagsrummet!
Vill ställa soffan där vi har matsalsbordet och vice versa...problemet med det är bara att det blir en himla massa jobb och så kanske jag inte blir nöjd med den nya placeringen!?
Hmm...nu har jag genast lite mera att tänka på!
Älsklingen är dock inte lika glad=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha kan tänka mig att han inte jublade av glädje;)

Kram

2009-09-08 @ 19:18:18
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken fin krok, förstår att du köpte den! Och min karl gillar inte heller när jag ska presen tera en idé, för som han säger, endera kostar det eller så innebär det en massa jobb skrattar Stor kram från en snörvlig typ

2009-09-08 @ 19:44:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: David V.

Stackars din karl:D. Ska det till att möblera om nu? Jag skickar mina sympatier till David. Vilka fina bär du har fått fram:). Ja faktiskt, tomater är faktiskt ett tvättäkta bär. Nu har jag ett nytt inlägg om den där mykorrhizan:). Ses i morgon!

Kram!

2009-09-08 @ 19:49:02
URL: http://calypsobulbosa.blogg.se/
Postat av: Mia

om du fixar det när han är på jobbet så kan han ju inte säga så mycket ;-)

2009-09-08 @ 19:51:12
Postat av: cecce

Visst är det kul med förändringar!

Kör hårt - det blir säkert bra:-)

Men jag förstår - det är inte lika kul om man måste bära tillbaka alla prylarna igen.

Tror inte du kan släppa tanken förrän du har provat dock! Eller hur?



Ha en skön kväll!

2009-09-08 @ 20:12:12
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therése

Ojoj, så jag känner igen mig!!

Först det här att gå å köpa nåt snyggt (som kroken då) men ändå inte direkt veta var den ska vara!



Och sen att möblera om...VÄLDIGT typiskt mig, och min käre sambo är ju inte heller så jublande glad över att jag är sån ;-)

Men det får dom ju leva med, våra kära män (dom får det på köpet så att säga) ;-)

Sov så gott nu!

Kram Therése

2009-09-08 @ 23:38:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0