Nimbys Värld

Ja det blev en tripp til Piteå och Nimbys värld igår.
Pojkarna lekte och stojade så svetten lackade!
Jag o sambon var oxå med på ett hörn och jag måste ju bara erkänna
att jag oxå tycker att det är ganska kul!
Men aj aj vad jag fick ont i knäna av allt klättrande.

När vi kom hem så blev det en god lördagsmiddag, entrecoté med
whiskey smörsås och sallad.
Resten av kvällen blev lugn då pojkarna var rätt så slitna...skönt!
Båda somnade direkt så vi tänkte passa på att se  en film.
Men till min sambos missnöje så besökte John Blund mig oxå väldigt fort!
Tur var väl det för de små vaknade 05.50!!!!

Nu har vi varit ute några timmar och krattat och sjåat.
Tyvärr har nästan all snö tinat bort så det är väldigt
grått och trist här idag!

Receptet på kakan kommer så fort jag har fått det

   


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej! vilka härliga bilder, ser ut att ha varit fullt med aktiviteter, så jag förstår att ni alla var trötta ;-) Vem skull inte varit det?! Själv är jag jättte trött efter en dag i älgskogen, blev dessutom en älg så det drog ut på tiden med styckning osv. Så inatt lär jag somna ovaggad... Kram!

2009-10-25 @ 17:49:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha i ärlighetens namn så är jag nog mer nalletokig än Svea, hon gillar sin traktor mer, så gosedjuren får stå så fint uppradade ;-)

Härligt med kött i frysen! Ser fram emot ytterligare påfyllning, då vi inte var många som ska dela denna. Det var dock inte jag som sköt, så jag hoppas jag får en sista chans till helgen, sedan hänger jag nog in bössan för den här säsongen... Ryggen/kroppen börjar säga ifrån lite. Kram

2009-10-25 @ 19:20:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Ha ha..ja det är jobbigt att leka:-)

Såna inomhuslekland är perfekt sysselsättning nu på hösten och jag förstår att ni hade trevligt!



Kram och ha en härlig måndag!//C

2009-10-26 @ 08:07:01
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0