Frisörbesök

Snart ska jag och lilleman åka till stan.
Killen får vara hos mormor medans jag ska springa en snabb sväng på stan
för att sedan njuta en stund hos frissan.
Kommer inte ens ihåg när jag klippte mig senast så det är väldigt väl behövligt kan jag lova.
Ska försöka hitta lite julklappar när jag är ensam på stan, det är ganska skönt att börja och "göra" bort lite.
Vi är en STOOR familj så det är många klappar som ska handlas!
Hoppas att jag ska träffa Maria och lilla Ester på stan oxå. Var förbi där igår kväll och snusade på lilla
gumman. Herregud vad de är gosiga de små.
Daniel frågade om jag ville bada henne men det v¨gade jag inte. Man kommer ju inte ihåg hur
man ska sköta en så liten!
Hoppas alla får en bra dag

 

Kommentarer
Postat av: Therése

Här är en till som behöver klippa sig...men min frisör Sara är ju med i Amys lag i körslaget just nu, så hon har lite dåligt med tider...tyvärr!

(Men kul att sitta å titta på henne på tv4 på fredagkvällarna iåfs!)

KRAMIS!!!

2009-10-23 @ 13:16:04
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0