FREDAG

Så var det fredag igen och snyft jag missar fredags mys med min lilla familj för jag ska jobba ikväll.
Alltid så jobbigt innan man har kommit på jobbet.
Men väl på jobbet så går tiden så fort för vi har massor att göra så man springer som en galning hela kvällen.
Hade tänkt hinna om Lindex innan jag börjar jobba för de ska ha fått hem mera Mumin kläder så jag hoppas att det har hunnit komma til den här stan oxå.
Kläderna är ju bara såå fina så jag håller tummarna.
Här regnar det en hel del idag så det blir ingen krattning som jag hade tänkt hinna med innan jobbet, men i ärlighetens namn så sörjer jag inte så mycket över det.
MEN det ska ju ändå hinnas göra innan snön ligger vit.

Nån som har tips på hur man ska gå tillvägs när de små ska vara torr på natten?
Lilleman har nu varit torr i blöjan en massa morrnar nu så igår kväll så tog vi ingen blöja och stackarn´har kissat ner sig 3 gånger i natt.
Hur kan det bli så då han varit torr med blöja länge nu?
Tips & råd tages tacksamt emot=)

Hoopas alla får en bra fredag
 


Kommentarer
Postat av: cecce

Önskar jag kunde hjälpa dej med blöjproblemet men kommer inte på några bra tips och råd. Kanske han helt enkelt inte är redo ännu för att släppa blöjan på natten???

Svårt det där...hoppas någon som är mer hemma i ämnet kan hjälpa dej.



Hoppas du får en skön fredag trots jobb!!

Kram kram

2009-10-16 @ 09:37:48
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therése

Nä, det är ju väldigt konstigt det där,

när han ändå är torr med blöja!

Har tyvärr inga tips, mer än att ta upp honom på toan när ni själva går och lägger er...det funkade på våra stora barn när dom slutade med blöja på natten!



Min lille kille älskar sina blöjor, och vägrar sitta på pottan, så jag får väl vänta ut honom ett litet tag till!

Kram Therése

2009-10-16 @ 12:18:46
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svårt det där, men när våra äldsta slutade med nattblöja så har vi lagt dem utan blöja och tagit upp dem till toaletten innan vi lagt oss, typ vid 23-tiden och då har de lyckats hålla sig hela natten. Med våran minsta har det inte fungerat utan nattblöja än, men han är inte riktigt redo, antar jag. Han var torr dagtid vid 1 år och 10 månaders ålder så jag var helt säker på att han skulle sluta tidigt med nattblöja men icke. Lycka till!

2009-10-17 @ 21:28:37
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0