BUDDY HOLLY

Har sucktat efter att se den musikalen så länge jag sett reklamen på TV.
Men insåg ganska snabbt att det kanske skulle bli lite väl dyrt att åka till huvudstaden, bo på hotell och se den så den drömmen hade lagts åt sidan.
Men Maria nämnde igår att musikalen skulle komma till vår lilla stad.
& i morse när jag läste morgontidningen så var det en annons om just det.
Så jag slyndar mig att ringa sambon som jag är ganska säker på ska säga kan du inte gå med någon annan.
Men döm om min förvåning, han säger ja ring och boka biljetter det kan vi väl unna oss!
Så nu är min helg gjord, jag har bokat 2 biljetter=)
Lite länge blir det väl att vänta men vi får hoppas tiden går fort till den 19/2!!



Första gången blir det som jag går på musikal och man kan ju bara inte bli besviken då det är
Brolle i huvudrollen=)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad kul att gå på musikal! Skulle oxå vilja se den. Men då har man ju en liten korv som kräver en del ammning och sånt.. =)

Hoppas den är bra!

Kram

2009-10-23 @ 10:37:22
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Therése

Tror den är jättebra faktiskt...härligt att ha nåt att se fram emot!

Själva ska vi ju gå på Hairspray i slutet på November...längtar ;-)

KRAM PÅ DIG!

2009-10-23 @ 13:13:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Guud så kul! Den hade även jag gärna sett :-) Och klippning och mys med Ester, hm... din dag låter toppen med andra ord! Nu ska jag mysa och se idol å försöka bidra med en röst eller två på Erika, antar att ni ahr det riktigt mysigt med ljusen i din nya stake brinnandes... STOR kram!

2009-10-23 @ 20:19:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0