Sömnbrist

Denna natt har inte varit rolig.
Har säkert vaknat 20 gr av att jag har
haft så förbaskat ont i armen.
Hur kan en liten spruta göra så ont!!
Lilleman hade lite ont i går kväll och har
jämrat sig lite i natt.
Men han har varit som vanligt på dagis och
inte klagat alls så det känns bra.
Med tanke på att han ska ta en till så!

Själv sitter jag i funderingar om jag ska
koka knäck eller om det är för tidigt?
Men det är ju bara såå gott.
Satt och kollade en massa julgodis på nätet
och det finns ju hur mycket som helst man
kan göra.
Svårt bara att bestämma vad man ska
göra.....
Så vad tycker ni är det för tidigt med knäck?


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaa det är för tidigt!!!

Men om du inte tjuvsmakar så går det bra :-)

2009-11-18 @ 20:10:06
Postat av: Åsa

Hoppas att det går över snabbt! Och du, de kan aldrig bli för tidigt för knäck! =D

KRAM!

2009-11-18 @ 20:15:58
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas att det går över snabbt med din arm. Jag hade ont i några dagar innan det försvann helt. Kram Åsa

2009-11-19 @ 13:26:15
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gjorde en sorts julgodis förra året som hette maraboufudge, helt sjuuukt goda. Dom blev inte långvariga på julafton,TESTA :-D





3 dl vispgrädde

3 dl strösocker

1 dl sirap

50 g smör

2 msk honung

100 g Marabou choklad (mörk eller ljus)(jag hade ljus)





Blanda grädde, socker och sirap i en kastrull, låt koka tills temperaturen är 120 grader (klarar kulprov). Rör i smör och honung. Låt koka ytterligare 2 minuter. Finhacka chokladen. Ta kastrullen från värmen och rör i chokladen. Rör om tills den smält. Klä en långpanna med smörpapper, häll smeten i den och skär i bitar när den svalnat.



2009-11-19 @ 22:37:27
URL: http://trulle83.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0