Middag

Snart bär det av för restaurang besök med
sambons jobb.
Så nu hoppas vi på god mat och dryck ikväll=)
Härligt att få gå ut och äta, det blir alltför sällan
numera så det gäller att njuta x-tra mycket.
Har just lagat och serverat mat till min far som
ska vara barnvakt till lillemans lycka.
Hoppas bara att lilleman sover när vi kommer hem!
Svärfar kommer imorgon bitti tidigt och ska
hjälpa oss att sätta in fönstret.
Då gäller det att vara pigg och alert.

Önskar alla en trevlig fredagkväll
& Idol som jag missar tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jag är avis på dig som får gå på resturang!!

Käka ngt gott åt mig med;-)

Kram på dig

2009-11-20 @ 18:32:54
Postat av: cecce

Å så trevligt!

Hoppas ni får riktigt god mat och trevligt sällskap.

Idol går i repris!



Kram kram

2009-11-20 @ 20:31:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaha Calle är kvar!!! Reza åkte.

2009-11-20 @ 23:19:48
Postat av: Uttan

Hej!

Hoppas kvällen blev lyckad.



Jag har en liiiiten överraskning till Dej på min Blogg ;o)

Kram!

2009-11-21 @ 20:50:29
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0