Mellis

Idag fick det bli lite av en lyx mellis.
Sandra pratade igår om att ha mini marshmallows i varm
choklad och hur gott det var.
Så jag var ju bara tvungen att testa, men i min smak så
tycker jag att det blev lite väl sött.
Men lilleman älskade det, både att ha i chokladen och
stoppa i munnen=)



Nu på eftermiddagen har jag o lilleman roat oss med
att baka lite.
Chokladbollar och brownies med dajm....
det doftar ljuvligt i vårt hem nu av alla godsaker.
Tom lilleman rörde om i chokladsmeten, han har haft
världens kladdfobi och gillar inte alls att bli kladdig.
Men idag gick det faktiskt bra men det tog tvärstopp
när jag sa att han fick slicka sina fíngrar.
- Nej mamma nu vill jag tvätta mig, jag är ju kladdig=)
Men däremot att äta ur skålen med slickepotten gick
alldeles utmärkt.





Här är resultatet.

     

Nu återstår bara att se om de går äta=)

































































Något kladdigt barn=)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi underrbara bilder OCH bakverk! :-) Kram

2009-11-06 @ 16:00:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmmm...smask och mums!

perfekt sätt att inleda helgen på!

Önskar jag kunde smakat!



Kram kram

2009-11-06 @ 16:48:14
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: susanne

ge oss lite recept ser sååå gott ut

2009-11-06 @ 18:18:02
Postat av: Maria

Så underbart gott det såg ut;-)

2009-11-06 @ 20:19:37
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0