Ingen bra dag idag

Den här dagen är en dag som jag önskar att jag
bara kunde sova bort!!!
Natten ska vi inte ens prata om och sedan bara
fortsätter eländet....
Tänkte vaara duktig och städa nedervåningen men det
började med att jag lyckas riva ner lillemans nya
ramar och miljoner små glassplitter fulla golvet.......
Suck....tog en evighet att dammsuga upp och sen så
klart så slutar dammsugaren att funka!!
Den står och blinkar att jag ska rengöra filtret och det
har jag gjort men eländet startar ändå inte!!!
Humöret och orken är inte på topp och detta gör'verklligen
inte min dag bättre.
Får hoppas på att det blir en bättre eftermiddag.
Solen skiner och det är strålande väder ute
och här sitter jag...hmmm illa illa!

Hoppas ni andra får en bättre dag än min!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Usch vilken nedrig start du fått på dagen - men nu borde den rimligtvis bara kunna bli bättre... Hoppas jag iaf! Skickar en stor värmande kram!!!

2009-11-09 @ 13:06:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Nä fy vilken dag!!

Inte roligt alls när det blir sådär...hoppas du fick igång dammsugarna till slut ;-)

KRAM PÅ DIG!!

2009-11-09 @ 13:30:17
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Var in på Martinsons idag. Dom hade mycket julgrejer i vitt :-)

2009-11-09 @ 23:29:17

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0