Fredagen den 13:e

Fredag är i mitt tycke bästa dan på veckan.
Då man äter god mat och sen myser hela kvällen.
Inga måsten, ingen tvätt bara vara....
Kanske skulle man behöva flera sådana kvällar.
Till middag åt vi kalvkotlett med potatisgratäng
och rödvinsås tillsammans med sallad och det
var mumma=)



Efter middagen så tog vi en promenad till kiosken
och lite fredagsmys inhandlades.
Men allt ligger kvar och lilleman ligger utslagen i
soffan med feber som fortfarande stiger....
Lilla hjärtat mitt ska inte vara sjuk och det är
väldigt sällan han är det.
Man blir ju rädd att han ska ha blivit smittad av'
svin influensan....
Lilleman ska sova i vår säng hela natten så man kan
hålla lite uppsikt.
Nu har han fått Ipren och jag håller tummarna att febern
lugnar ner sig.

Hoppas alla får en mysig fredagkväll=)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas han kryar p åsig snabbt å att det inte är svinis, men min väns barn hade det å det gick fin fint så det är ingen fara p åtaket om så skulle vara fallet heller tror jag. Vad tur du påminde mig, har ju gjort advent färdigt här hemma, så i morgon skulle jag kanske torka lite frukt... Kram

2009-11-13 @ 19:50:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller tummarna för att det inte är svininfluensan! Eller att det är en lindrig variant av den så slipper ni väl vaccinera han. =)

Kram

2009-11-13 @ 19:58:37
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh. skrev ett kångt inlägg som tycks försvunnit å på det övre inlägget går det inte kommentera :-( Ibland är blogg.se skit!!! Skrev iaf att det ska bli så spännande att se ert MDF projekt, har själv varit sugen, men tiden finns inte, så det blir extra kul att se vad ni går - kanske får det även mig att haka på mdf sågandet ;-) Har du inte tittat in hos pysselliten gör det, hon och hennes man har en massa fina mdf projekt och andra projekt med för den delen! Hoppas ni fått sova inatt och att sjuklingen är kryare idag. KRAM!

2009-11-14 @ 08:13:02
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0