En dag som alla andra

har det nästan varit.
Har träffat Sandra o lilla Kendra.
Vi träffade även Maria och hennes barnaskock=)
Sandra hade bakat sina supergoda blåbärsmuffins, de godaste
blåbärsmuffins jag ätit=)
Så det blev lite fika och en massa surr.
 Nu ska lillemannen snart sova och lugnet hägrar men själv
känner jag mig rastlös och vill göra något.
Men orken finns inte och räcker inte till...suck!
Egentligen finns det hur mycket som helst att välja och
vraka emelllan.

Något positivt finns i alla fall och det är att lilleman
blivit så duktig på nätterna och olyckorna kommer
så sällan nu.
Skönt för tvättmaskinen som får vila lite grann!

Vår "köksgubbe " var hit då det blivit lite strul med
bänkskivan som vi beställt.
Men det är ordnat vi hittade en nästan likadan så nu'
är den beställd.
En överraskning var att vi kanske kanske kan få
köket en vecka tidigare än tänkt.
Så nu håller jag tummarna för att det verkligen
bllr så så att vi kanske kommit lite mera
iordning innnan jul!





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter som en toppen dag, vänner och gott fika - inte illa! :-) Dessutom tur att köket kanske blir färdigt tidigare, förstår att ni lääääängtar!

Så du har de fina burkarna, försökte få tag på dem i fjol, men då var de slut så nu håller jag tummarna att jag får något fint att lägga julkakorna i. Stor kram till dig!

2009-11-05 @ 20:54:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Förstår om det är skönt att få köket fixat innan jul och en vecka tidigare hade ju varit ännu bättre!

jag håller tummarna!

Känner igen känslan...så mycket man vill...men orkar inte! Men du...det kommer fler dagar:-)



ha en skön kväll!/C

2009-11-05 @ 21:20:08
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad duktig han är som klarar nätterna. Har inte vågat testa med Viggo igen, men ska nog ta tag i det under jul ledigheten. Han verkar inte redo för det riktigt än. Kram Åsa

2009-11-05 @ 21:23:00
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0