Blombud

Idag ringde det på vår dörr vid kl 14 och utanför stod
en äldre herre med en blombukett i handen.
Jag har aldrig i hela mitt liv fått en blombud förrut.
Jag måste säga att det var MYCKET uppskattat och 
det värmer i hjärtat.
TACK snälla ni



Den är helt underbart fin.

Vi åkte i väg på Coop Forum i eftermiddag då vi hade slut mjölk.
När vi hade handlat klart så gick jag in en sväng på Sense
och hittade en jätte söt tvål till lilleman.
Så nu tycker han att det är så roligt att tvätta händerna.



Själv har jag panik då våran femma har varit borta sedan igår
för ikväll är det ju Desperate Housewives på TV.
Vet ej hur jag ska klara av att missa det!?


Kommentarer
Postat av: cecce

Nämen så kul med blommor!!!

Fyller du år...eller??



Stor kram!

2009-11-03 @ 20:16:57
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: David V.

Då kanske ni har Swesat? De bytte ju kanalplats den 2/11 från S-18 till E-12. Hoppas du hittar den.

2009-11-03 @ 21:55:34
Postat av: Jenny

Vi var också utan femman men enligt Marcus har dom lagt om kanalerna så om man gör en ny kanalsökning kommer den tillbaka.

2009-11-03 @ 22:12:50
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Fredde

Tja, ni måste söka om på femman. Dom bytte frekvens på massa kanaler =)

2009-11-03 @ 22:53:07
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken fin bukett, förstår din glädje över den :-) Och smarkt med tvålen, som mamma måste man vara lite listig ;-) Skickar en stor kram!

2009-11-04 @ 07:41:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mia

Vem fick du blommor av?

2009-11-04 @ 09:24:17

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0