Bio Besök

Nyss hemkommen från biobesök=)
Jag tycker filmen var kanonbra, en film
i min smak.
Så jag kan varmt rekommendera er att
gå och se Så Olika av Helena Bergström.
Trots att vi har sett bio så hann vi med en
massa prat innan.
Vad det är skönt för själen att få prata av
sig en stund, livet känns faktiskt lite lättare
efteråt.
Prata om viktiga och oviktiga saker,
bara så skönt!
Tack Camilla

Nu funderar jag faktiskt på att be
kära sambon att rota fram jullådorna
fråm vinden så jag kan börja gå igenom
vad man har för nått.
Tyvärr så öser regnet ner här och det är
så slaskigt och blött.
Måtte bara inte all snö försvinna nu..
Jag håller tummarna för att det ska bli lite
kallare snart...
Imorgon kommer granen jag ska ha på bron
och då skulle det ju inte sitta fel med lite mysig
nysnö.


Kommentarer
Postat av: cecce

Åh..jag vill också gå på bio. Det var så länge sedan! Den filmen skulle jag gärna se dessutom!



Vilken härlig dag ni haft i snön. Lite avis på att ni har snö. Det är så mysigt. Tyvärr är vi inte bortskämda med den varan här i söder.



Kramar!

2009-11-15 @ 22:39:10
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tusen tack själv för en toppen kväll tyvärr hade vi ingen trevlig natt. Jag tror hampus vaknat typ 10 ggr ocg varit ledsen när han dessutom inte vill ha nappen så fattar man ju ingenting men han är då på dagis idag så vi får se hur kvällen blir..... Kram

2009-11-16 @ 11:50:06

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0