Allt I Hemmet

Allt i Hemmets julspecial damp ner i min postlåda
igår så nu sitter jag i soffan och myser.
Drömmer mig bort och min hjärna börjar gå på
högvarv hur jag vill ha det här hemma till jul.
Mitt sökande på de perfekta julstjärnonra fortsätter
alltså. Än har jag inte lyckats hitta några som
fallit mig i smaken.
De vi hade i fjol har gjort sitt och måste bytas ut.
Önskar mig vita stjärnor med kanske lite guld detaljer
i dem.
Någon som har sett något liknande?

Jul, Påsk-Julstjärna, Woodstock


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh jag läser också och drömemr mig bort, känner mig lite krasslig så jag ska nog ta och fortsätta med det tänkte bara ta e nsnabb bloggrunda hos mina favoriter, önskar en trevlig kväll, å jag ska ha dig i åtanke om jag hittar en sådan stjärna du efterlyser någonstans. Kram!

2009-11-04 @ 19:06:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Såg fina på IKEA i dag. Visserligen inget guld...

Tyvärr var de slut i Malmö men kanske finns kvar där ni bor.



Kram

2009-11-04 @ 19:58:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0