Värmen håller i sig=)

Det har varit helt otroligt varmt idag, skönt. Dock lite jobbigt att jobba i denna värme.
Min kära far kom hit ikväll och passade lilleman så att jag kunde ut och åka inlines=)
Det blev ca 40 min jag åkte och det var så skönt och varmt. Måste ju jobba på min "gravid" mage.....
Har inte riktigt kunna släppa det än.
Men det kan ju vara lite bra oxå, stod emot idag då vi var på kiosken där de har världens största mjukglass och heller inget sött har åkt i munnen idag! Bara nyttigheter, sitter nu med en hårdbröd macka med kaviar och det är riktigt gott!
Nog tjatat om detta.
Nu väntar vi med spänning på telefonen. Paret vi var med till kiosken väntar nämligen sitt andra barn om 2½ v och medans vi satt där så fick hon ordentligt ont i magen ( värk ) så hennes man fick skynda hem och hämta bilen!
Så nu hoppas vi verkligen att det blir en liten snart=)



Killen njuter av sin glass i solen

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0