Stress

Killen glad i hågen på väg till dagis fest!

Han beställde festis och melon som fika att ta med till dagis så så fick det bli, smög med några bullar oxå. Mysigt med en sommarfest och många var där men efter 45 min ville killen hem. Kan förstå honom han har varit sjuk några dagar och haft första dagis dan idag så stackarn var helt slut. Så sen bar det av hem då jag tog fram mina inlines ( som jag inte satt på fötterna på 4 år).Tog en tur till Maria och hämtade hem min cykel.Benen var lagomt stumma när jag kom fram, men super skönt var det att åka igen. Så dom kommer nog att användas igen snart hoppas jag.



När jag kom hem från Maria var det dax att sätta ute lite av mina egen odlade blommor. Längtar till dom tar sig lite mera och börjar blomma. Bara att hoppas på mera värme och sol. I denna kruka har jag satt vinröd krasse och en blomma som ska bli vit, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.
Här satte jag oxå ner lite krasse tillsammans med en vit dubbel surfinia. Tror det kan bli riktigt fint!

Nu är man lagomt slut...varit en mkt tung dag på jobbet då vi förlorat en som har betytt så mycket för oss......
Ska nu sussa och försöka komma sig upp tidigt i morgon oxå!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Kul med lite dagisfest, lillkillen ser så lycklig ut så! ;-)

Åh, tycker dom är såå fina dom där röda blomlådorna!

Sov så gott!

Kram Therése

2009-06-09 @ 23:56:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad fina bilder du tagit!

2009-06-10 @ 08:01:25
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0