SEMESTER

Äntligen nu är det semester, 6 veckor ledig tid ska bli så underbart=)
Det kunde inte ha börjat bättre, strålande sol, såå varmt!
När jag kom hem från jobbet bytes det kläder och intog solstolen omgående. Lillenman hoppade i sin pool och njöt av svalkan.

Så efter en timmes solande och bad var det dax att bege sig till mormor för middag.
Där det bjöds surströmming och det var super gott! Kan inte vara annat....
Det var otroligt varmt ute så Jack roade sig med att blöta ner oss alla med den nya vattenpistolen.
Gissa om killen hade kul. Var dock inte lika uppskattat då han själv blev blöt.
Väl hemma igen fick jag ett efterlängtat ryck och har just städat klart hela huset och tvättat och hängt tvätt!
Så i morgon kan vi bara slappna av och ha det gott!
Jag och sambon har varit tillsammans 10 år i morgon=) Herregud så gamla vi börjar bli 10 år låter som en evighet men det känns inte så länge sen jag träffade mitt hjärta, mitt allt min stora kärlek!
Nu ska jag bara slappa en stund innan sängen=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Idag har jag faktiskt badat i havet och det var riktigt skönt, kallt förstås men väldigt svalkande i värmen! Grattis till semestern!! Skönt! :D



Hälsn. Lisa

2009-06-25 @ 22:08:31
URL: http://lisasfinaste.blogg.se/
Postat av: miranda

Hejhej

jag känner inte dig, men jag hamnade av en slump på din blogg och upptäckte nästan genast att det är som du jag vill bli när jag är vuxen. Familj och barn och trädgård, allt det vill jag också ha en dag. Är bara en trött tonåring men jag vet att jag är en familjemänniska.

Ville bara säga det.

mvh

/miranda

2009-06-26 @ 00:10:24
URL: http://alpcrona.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vad härliga bilder du tagit=) Njut nu av din välförtjänta semester!!!

Kram

2009-06-26 @ 09:16:46
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni kilat stadigt i 10 år? Grattis till det och jag önskar er många lyckliga år till:). Hur ska ni fira det då;)?

2009-06-26 @ 20:27:28

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0