Nya gardiner

Innan midsommar hade jag lyckats övertala far min att det behövs nya gardiner till stugan och så tillslut fick jag med han på Åhlens där det inhandlades bla nya hissgardiner, matta, dukar ,kuddar mm.
Resultatet blev över föväntan.....

Det blev så mycket mera sommarstuge likt!
På midsommardagen ringde Maria och sa att dom skulle komma förbi en sväng. Så dom stannade på lunch och sen så packade vi in oss allihop i Jeepen och så åkte vi en sväng ut i skogen.
Det var rätt populärt nästan hela tiden hos alla barnen, dock inte för lillasyster som satt fram och såg alla stenar och stockar vi körde över. Själv satt jag lyckligt ovetande back och skumpade bara med=)
En super trevlig helg har det varit men man känner sig dock lite sliten i kroppen, kanske beror det mest på att vi spelade volleyboll igår och det blev nog lite för mkt för min alldeles för otränade kropp. Men kul var det trots en rätt så lila hand idag=)
Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så kul med volleyboll!

Tack för en trevlig lördag=)

Kram

2009-06-21 @ 21:52:31
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese

Så fint det blev med dom nya gardinerna!

Väldigt passande i en sommarstuga (som jag förmodade att det var) ;-)

En härlig midsommar verkar ni haft också, med mycket gott att äta!

Kram Therése

2009-06-21 @ 21:58:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja var glad att ni satt bak, nästa gång sitter jag bak!!!! Men de var en riktigt trevlig helg!

Kram.

2009-06-21 @ 22:08:19

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0