Midsommar firande

Så har ännu än midsommar gått......
Vi var i pappas stuga med syskon och kusiner....så det har varit lite full rulle men så trevligt.
Midsommarafton blev det grillad älgfile men  ugnstekt färskpotatis...mums.
Min lilla syster hade gjort en underbart god skaldjurspaj som hon bjöd till förrätt=)

Till efterrätt snörde vi ihop en enkel jordgubbs tårta=)

Barnen gillade så klart tårtan, vilka barn gör inte det?!
Mums filibabba......
Så en mycket trevlig dag avslutades vid grill ringen.
Så otroligt avslappnade det är att bara sitta och titta in i elden va´?

Kommentarer
Postat av: .

Enkel jordgubbstårta? Då skulle jag verkligen vilja se en avancerad jordgubbstårta:P. Jag måste berömma din fina, levande bilder du har med. Jättefina!! Nu ska jag skriva om mina bravader i Dalkläppen;).

2009-06-22 @ 19:33:04

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0