Lunch hos Maria

När jag vaknade i morse fick jag ett trevligt sms av min kära Maria. Hon bjöd på lunch...hallelulja dan var räddad. Tycker inte att det är så inspirerande att laga lunch. Har inga bra idee´r till lunch.
Jack blev superglad över att han skullle få åka till Albin & Olivia=)
Lunchen var trevlig och god ( som vanligt när man äter hos Maria) och vädret var underbart vi kunna bara sitta och njuta av solen. Jack njöt av sällskapet och studsmattan.

Maria  är ju bara för underbar för när vi kom så sa hon,- jag hoppas posten hinner komma innan ni far för jag har en överraskning till dig=) Åhhh...så nyfiken jag blev och jag älskar presenter.
Som tur var dröjde det inte länge innan den kom....och den var så fin.
En vit bräda där det står  Det bästa vi gjort!
Där ska en bild på Jack sättas  in. Bild kommer senare!
Puss på dig min kära vän!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0