Hem ljuva hem

Har nyss kommit hem från vår "tjejdejt". Vi träffas några tjejer ca 1 gång i månaden, fikar, skvallrar och lottar ut små presenter=) Alltid lika kul, man blir som ett barn på julafton!
Jag hade turen att vinna en olivskål fylld med jungfrubröst, men det sinar fort då min kära sambo kom på dom.


Trots att man har så trevligt när man träffas är det så skönt att komma hem.
Har gått en sväng i min lilla trädgård och vattnat och såg till min förvåning att salladen har börjat växa trots att det är svinkallt ute. Är så less denna kyla längtar efter sol och värme.
Ska snart krypa i säng då det är jobb dag imorgon och uppstigning 05.15 ( önsketänkande ) brukar inte få mig upp förrän vid 6 och då är det stressigt!
Ha det gott nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilken perfekt vinst=) Verkade det som att dom andra hakade på den 27 nu då?

2009-06-08 @ 21:45:08
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch, det lät VÄLDIGT tidigt, är verkligen ingen morgonmänniska!

Men på onsdag morgon är det min tur, då piper klockan 05:30!

Kul med jungfrubröst istället för oliver (godare också) ;-)

Kram Therése

2009-06-08 @ 22:50:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0